Administratzaileak

"Administrazioa nire pasioa da"

Administratzaile bat ikusmena duen pertsona bat da, eta gai da enpresaren plangintzari, antolaketari, zuzendaritzari eta kontrolari buruzko ezagutza guztiak aplikatzeko eta garatzeko, bere helburuak enpresaren edo erakundearen jomugen eta helburuen norabide berean baitaude.

Amaiur Ruiz

Hau ondorioztatu dezakegu

 

Amaiur ruiz administratzaile berria da, urtebete darama enpresa batean lanean administratzaile gisa, eta enpresaren kontabilitatea eramaten du bideoan azaltzen digun bezala. Lan horri buruzko informazio gehiago ematen digu, eta administratzaile gisa dituen iritzi eta esperientzia pertsonalen ateak irekitzen dizkigu.
Jendea lanean
Emakumeak
Gizonak
Bataz besteko soldata €​

Bitxikeriak

  • "Administratzaile" hitza latineko "ad ministrare" hitzetik dator, eta "zerbitzatu" esan nahi du. Hasiera batean, zerbitzu publikoa ematen zutenei buruz ari zen.
  • 1930eko hamarkadan, Henri Fayol administrazioko teorikoak administrazioaren funtsezko bost funtzio identifikatu zituen: plangintza, antolaketa, zuzendaritza, koordinazioa eta kontrola. Funtzio horiek funtsezkoak dira administrazio-teoria modernoan.